My Nuffy

Saturday, July 25, 2009

~KaK LoNg?~

aper da jadi ngan aku rini ek?
cam orang ilang sore?
malu2 cam tak kene tempat?
ilang idea nak berbicara?
im really disappointed wif ma self tonite!
sries!
adakah ini sesuatu yang biasa?
ataupun terlalu luar biasa?
terutama bagi aku yang baru nak berkenal - kenalan dengan bakal ahli keluarga baru?
keras
kaku
bangku
macam takder prasaan
isy
malu siot
malu dengan perangai sendiri
masih tak pandai2 nak bawak diri
1st time mb la ley diampunkan
next time?
sendiri mau ingatla ea!
plez don't try 2 b sopan santun tak tentu pasal ye cik liza!
:-)
hope everything would b fine

his mom
really a good cooker!
sries!
his tokmak
really talkative
don't get surprise if me & tokmak someday jadi cam bestfriend!
hik3x
so funny!
his aunts
quit friendly
feel like at my own hometown
they start 2 call me that name
malunye...
:-p
everything is fine
except me
yang almost spoil da mood
plez forgive me
:-)
if anyone ley ajar aku cara2 untuk berkomunikasi dengan lebih berkesan
plez3x
ajarkan aku
segera!
i want everything goes perfect!
lau ader yg sudi nk ajar cara2 untuk menambat hati parents n family
plez3x
i really need it!
sries!
coz aku ni tang 2 yang slalu fail
so
plez b sries!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++