My Nuffy

Thursday, July 9, 2009

Im So HappY...


hye guys...
rase cam da lame je aku x update blog aku ni...
walaupun rasenye baru semalam aku masukkan lirik lagu feberet aku...
hik3x
ari ni rase nak tulis something plak...
something happy...
something funny...
cam biase petang semalam...
aktiviti aku hampir setiap petang skang ni adalah
'jogging'
aktiviti training futsal n badminton agak tergelincir dari rangking teratas skang ni...
kunun2 nak singkirkan 'ketembaman' pp aku yang comey ni...
ada buley ka???!!!
hik3x
apa punye bahasa da...
yang aku ni lau jog mula2 mencungap2...
mane taknye...
orang suh lari...
aku bantai berborak sambil lari...
puas da aku cube try nak tutup mulot tapi tak gak ley...
asik nak bercakap jer kejenye...
pas2 sempat gakla jadi budak2 jap semalam...
tp rugi gak coz aku tak bawak plak hp...
lau tak ley aku rakam peristiwa semalam...
aku nek buai...
die tolong hayunkan...
perghhh...
sebijik da macam adik ngan abang...
sib bekla buaian 2 tak putus...
sampai ade 2 orang brother 2 dok kusyuk tengok aku yang macam budak tadika...
huk3x
monggek2 kat atas pokok 2 pun sebuk jer nak men buaian samer2...
ciss...
tak consentrate betul...
apa yang penting semalam aku da jumper mak die...
2 pun gara2 die tertinggal hp kat aku...
mak die senyum jer...
manis gitu...
aduhai...
ni yang aku layu dibuatnye ni...
tapi aku ni sikit punye sengal r...
tak reti da plak nak beramah mesra...
aku just senyum mesra gitu n salam mak die...
ngan ayahanda ley plak aku men angkat2 tangan...
isy...
tak sopan langsung anak dara ni kan...
uhuk3x
padahal sebelum ni bukan men agi...
jungle2 rasenye...
hu3x
actually aku memang tak sangka penerimaan kedua belah pihak sebaik ini...
2 yang macam siot je aku rase 2...
tapi pas ni aku berazam...
aku akan cube ambil hati orang tuanya...
walaupun da dapat greenlite...
he3x..
azam tahun baru 2...
apepun time kasih pada yang sudi menerima...
terima kasih pada yang sudi mendoakan...
insyaAllah...
hubungan ini akan kekal hendaknya...
~amin~

1 comment:

kamikaze501 said...

oh ayahanda..... ayahanda dekat jer tu!!! x payah nak salam2.....!! hahahahahaha.. sebelah partition jer... lalalalala..

++Jom Kita Tukar Link!++