My Nuffy

Friday, July 24, 2009

~ChIcKeN wInGs~

dah lame aku dok ngidam nak mam chicken wings tau
ala yg jual kat pizza hut 2

ari 2 kim kat nurul p die tak sempat nak belikan...
hu3x

ari ni aku tak kire!
aku nak jugak mam chicken wings!
hik3x

memandangkan ari ni rehat lame...
so
aku pun mulakanla strategi nk mujuk c nurul

aku ciap pujuk cc aku sx...
getik santai jerk lau korang tengok
maybe die kecian bab aku baru pas kena bambu kat kaunter sebelum 2

isy
dahla demam...
fenin kefala...
actually bukan salah aku pun...
bukan jugak salah ibu mengandung...
he3x
mb customer 2 terlebey excited bab die keje same level ngan aku
under GOV
so what?

dalam keadaan aku yang separuh mamai 2
aku still lagi ley layan karenah die
aku still lagi ley tersenyum
coz aku malas nak panjang2 citer
bab orang yang nga marah ni biasenye mmg susah nak terima penjelasan
lagipun aku paham prasaan beliau
lau aku di tempat die pun aku melenting
citer selanjutnye bersambung akan datang
he3x

so
aper yang boley aku uat ialah bagi jalan penyelesaian
nak bertekak pun tak gune gak
'customer always rite'
moto yang macam cipan 2 aku pegang sejak aku mula berkhidmat

yang bagusnye time cenggini aku ley maintain ag 2
cool jerk
tah dari mane datangnye kuase ajaib 2 gaknye
ada hikmah rupenye naper aku demam ea

chicken wings da dapat...
lagi nak mam aper ek?
emmm...
ase cam nak mam kerabu mangga la...
hu3x
ader sape2 nak jadi driber i ker???!!!!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++