My Nuffy

Sunday, July 26, 2009

~WeEkEnD mEaN nO cUtI~

5.45 pm
x puasnye tido...
:-(
2 jam kat GianT
wif my bestfriend ever
my mom r
cape ag
spend quality time & money also together2
hu3x

weekend aku memang sentiasa padat dengan mcm2 aktiviti
lau ader kelas
atleast 2-3 hari aku akan ade kat semban
kebiasaannya aku akan hangout ngan Shira KekZam & BaBy Erin
coz dieorang ni memang kuat berjalan
cakap je ane nak g
compem lepas
&
coz sume gurlz
so
tiada halangan untuk kitaorang happening!
~yabedabedu~
lau xder kelas
camnilah
hangout ngan ma mom
biasenye shopping r
start dari
bahau
rompin
gemas
segamat
tampin
melaka
lau buley
kl nun die nak g!
ag pun semalam aku da hangout dengan family baru
pasni nampaknye tambah padatla jadual aku
weekdays kat opis
petang jog / pasar
weekend class / mom / bumblebee / family
wah
tadi pun sib bek 1 tempat jerk
bab pale aku start da pening
mase beli mam td pun aku da pitam
panas sangat kot
aku pun gatal
da tau tak sihat nak g berjalan bagai
:-p
ni pun masih ade saki baki pening lagi ni
pening dok dengar abang aku memekak dengan DVD player baru kat luar 2!
hu3x

p/s : yogurt bliss & yogurt dutch lady 2 x same ea cik Liza :-p

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++