My Nuffy

Wednesday, July 22, 2009

~TaK LaRaTnYe~

masuk ni da 444x asenye aku don nguap.
pale da berat semacam.
ubat kk 2 bijik yang aku telan pagi tadi cam tak jalan je.
nak mam agi cam tak patut je aku ase.
tekak pun ase len jerk...
nak g klinik amik mc?
malasnye...
lau g klinik kerajaan mesti kena tunggu lame...
tak larat r...
;-(
tapi yang peliknya dalam pada tak sihat ni selera makan aku ley tahan gak...
tak sihat ni pun bukan per...
sebab tergezut malam tadi kot...
hik3x
xdalah...
petang semalam kena ujan mase g pasar...
pastu num plak iceblended vanila mocha...
dap3x
pas2 mam plak tembikai kuning...
sebelum 2 num coke vanilla n 100plus sampai x hengat pe...
bagus2...
uat r agi...
kan3x
adohai...
dahla kene jaga kaunter...
lau esok tak larat jugak...
maka mc r aku maknenye...
hu3x

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++