My Nuffy

Tuesday, July 14, 2009

1st GaThErInG

12/07/2009
buat pertamakalinya aku menyertai gathering family baru aku kat PD.
nerbus???!!!
ofcozla aku nerbus.
maunye idak...
macam2 yang terbayang kat pale otak aku ni.
tapi aku try uat slamber.
padahal perut da rase semacam jer...
cammon r za...
takkan 2 pun takley handle kan???!!!
he3x
awal2 pagi lg lepas solat subuh aku terus siapkan muffin sebagai bekalan yang nak dibawa bersama.
buat dengan penuh kasih sayang 2...
pas2 sempat gak basuh keta jap.
sendirian berhad.
tak anta kedai pun.
sempat melayan Qish yg comey sangat sementara tunggu dieorang siap.
teringat plak kat shara...
Windunye...
minggu ni nak jenguk Shara, Ena n OdeN la...
also Syahirah n Nabila
seriously...
family die memang sporting...
baik sangat...
ayahanda biasela...
senyum je...
mak pun same...
sporting...
pandai masak 2...
rase macam mak sendiri yang masak...
tapi sebab aku ni yang pemalu...
so makan sket jerk...
Tok peramah plak 2...
acu pun ok gak...
angah plak manje...
sempoi je ajak nek banana...
pujin still malu2...
pakcik2nya nampak tergezut gakla dengan kehadiran aku...
tapi lastnye sempoi gak...
tibe2 aku teringatkan Si Kecik...
naper tah...
sejak last aku jumpe die ri2...
die langsung senyap...
akhirnya semalam terjawabla persoalan...
arwah abahnya da pergi uat selama - lamanya...
maaf sebab tak dapat g ziarah...
apapun...
aku gembira dapat join da family...
hope semuanya akan berjalan dengan lancar...
n segala perancangan kiteorang berdua uat kedua2 belah keluarga akan terlaksana...
InsyaAllah...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++