My Nuffy

Friday, July 31, 2009

.:BiLeR aKu MaSuK dApUr:.

.:Ketam Goreng Bersambal:.
St0rY

looks delicious ha? hi3x. Inilah menu dinner aku malam tadi. air tangan aku sendiri tau. luckly my mom tinggalkan bahan2 kat dalam fridge. entah aper pulak mimpi aku malam tadi nak masak ketam sambal. padahal sebelum ni lau balik sungguh2la aku malas nak jejakkan kaki kat dapur. lau masuk dapur pun just amik nasik & lauk. pastu dok mam depan tv. Upss... kantoi! ;-p

sriesly aku admitla yang aku takla pandai masak cam mak aku. just nasib2 je aku masak sedap.hik3x. bab gulai menggulai la yang paling aku fail tapi lau nak gulai orang 2 aku reti!;-p

semalam aku call mak. mak cakap tak tau agi biler ley balik. hu3x. mak... balik r cepat mak...cucu2 mak kat umah 2 da windu benar da ngan mak coz xder agi orang yang rajin nak bagi makan pagi n petang. takder sape nak layan biler adik majuk agi.;-(

esok InsyaAllah aku akan ikut bumblebee g kenduri kat umah tok mak die. ei, berdebar2 plak asenye. buley ker aku menempatkan diri aku di kalangan mereka? chayuk za! minggu depan giliran die plak ikut aku & mak g kenduri kawen sepupu aku kat kl. tapi time2 H1N1 nga sibuk merebak ni, isau gak nak g mane2 pun. hope everything would be fine;-p

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++