My Nuffy

Friday, July 3, 2009

bAd VS g00d

mulanya aku nak story bout smthing yg sedang berlaku pada aku skg ni...
some bad news...
tapi rasenye...
tak elokla lau aku story kat sini...
nanti ade lagi yang salahpengertian plak kata2 aku...
tapi takder kena mengena dengan relationship aku skg ni...
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...
kedua belah pihak menerima relationship ni seadanya...
Alhamdulillah syukur...
yang buruk 2 biarlah tolak ke tepi...
tak perlu nak dipanjang2kan walaupun saat ini hati aku sangat2 kesal...
kesal sangat2 apabila kebaikan aku disalahmengertikan...
maka di sini aku ingin nyatakan beberapa perkara...
(1)
aku berubah untuk diri aku. bukan untuk sesiapa atau untuk apa. bukan juga paksaan atau gurauan.
(2)
aku tak pernah berniat untuk mempermainkan perasaan orang lain. salahkah aku berbuat baik pada teman2?
lau jawapannya SALAH...
boley aku bersikap kurang ajar????!!!
(3)
aku bukan robot yang boleh dipaksa2 dalam soal hati & perasaan
(4)
gurauan kadang2 ley buat orang salahpengertian...
moralnya...
aku takkan bergurau dalam soal hati & perasaan...
(5)
lau aku bertanya...
bukan bermakna aku busy body...
aku manusia yang dilahirkan dengan perasaan belas ehsan & sikap prihatin
aku tak sanggup nak tengok orang lain susah
maaf lau itupun disalahmengertikan...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++