My Nuffy

Sunday, July 19, 2009

~JuSt NiCe~


Hye guys...
da 4 ari aku strugle untuk midterm exam...
4 ari jugakla aku tak menatap blog kesayangan aku ni...
alhamdulillah...
aku jawab dengan bersungguh2 tau
almaklumla...
soklan objektif jerk...
terasa cam kat skolah lek asenye...
jangan jelez ea nurul...
ko kene jawab soklan subjektif...
hi3x
presentation oral aku pun leyla...
dah lame tak speakin' londah...
eh...
cilap...
london..
lau kat skolah dulu aku ni bolehla diketegorikan student feberet cikgu english aku...
tapi lepas tinggalkan skolah...
broken english jadi ea...
aper pun lega da sket asenye...
tinggal final exam je lagi bulan depan...
adohai cepatnye...
pastu da nek semester baru...
hu3x
kelas terakhir aku untuk sem ni start kul 8.00 am - 2.20 pm
cume rehat 10 min setiap 2 jam...
nek patah asenye pinggang aku ni...
ngantuk n lapar tak sah citer r...
mujur aku ader bawak bekal kali ni...
'Nestle yogurt bliss'
2pun bab die yang suggest...
ingatkan tak dap...
tapi rupenye lebey kurang je asenye ngan 'LitEyO' yang aku slalu num 2...
die suke prise mango...
aku plak suke prise orange...
2 prise yang berbeza tapi pilihan yang same...
hi3x
so pas ni 'Nestle Yogurt Bliss' ni akan menjadi minuman feberet aku same like him!
jangan mare...
;-p
tibe2 plak peyut ni ase lapar ag r malam2 cenggini...
da nak kul 12 pun rupenye...
hu3x
mak pun lom tido agi...
so mase ni r nak anje2 ngan mak tercinta ni...
thanx mak bab gorengkan untuk adik nugget n daging burger!
manje????!!!
memang pun!!!!!
hi3x
luv u so muchhhhh...
mwuahhhhhhh...
b don' t worry!
mak da bagi greenlite untuk b panggil 'MAK'
so ciap sedia r pas ni ea...
hi2


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++