My Nuffy

Tuesday, July 14, 2009

So TiReD

ow gosh...
im so tired...
asgment tak ciap agi...
slide untuk presentation still blur...
fail kat atas meja ni baru beranjak sket...
skg almost 7 pm...
still kat opis...
b...
plez don't get angry wif me...
sayang tau skg da lewat...
jap g sayang balik k...
untung nurul ader temankan...
die pun uat PJJ gak...
tapi die rajin...
tak macam aku...
malas nauzubillah...
balik tau nak tido jerk...
muke paling awal tido kat umah...
entah penat tang mane tah...
doktor bagi vitamin aku tak makan...
sudahnya aku paksa mak aku yang makan...
giler ko...
besar macam bullet ma...
giler sungguh...
anyway...
hope keje aku ley siap esok...
ley ker????!!!
2la...
orang sibuk nak blaja...
awk pun sibuk nak blaja...
padam muke aku..
hu3x
ni sambil uat asgment sempat plak tulis blog ea...
sowie...
takley nak elak r...
mesti nak tulis gak...
walaupun sebaris ayat...
walaupun sepatah perkataan...
khamis da nak cuti sampai selasa depan coz aku ade exam n class...
compem pas2 tak jenguk2 agi da blog ni...
so any comment...
i balas rabu t k!
daa....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++