My Nuffy

Tuesday, July 21, 2009

~ 3 SeBaB mUsAbAb~

3 sebab naper aku suke dengar lagu kuat2 dalam keta

~ aku nga mengantuk sangat2 terutamanya biler aku kene drive awal2 pagi untuk g kelas or perjalanan jauh
~ aku nga tension or marah sangat2
~ aku nga lambat nak punchcard [he3x]

3 sebab naper muka aku merah padam

~ Panaz sangat r
~ Nga marah sangat2
~ Nga Malu sangat2

3 sebab naper airmata aku mengalir

~ sedey sangat2
~ terharu
~ nga tahan mengantuk yang teramat sangat

3 sebab naper aku terdiam tiba - tiba

~ lau aku terdiam pas melalak dalam keta, itu tandanya aku sangat2 mengantuk & nga try 2 fokus
~ lau aku terdiam pas bertengkar, itu tandanya aku sedang menahan perasaan samada aku nga marah or nak nangis & nga try nak carik kate2 yang sesuai untuk memujuk.
~ lau aku terdiam kat tempat duduk aku, itu tandanya aku nga update blog aku!wakaka

3 sebab naper aku tak jawab call

~ lau aku tak jawab call mase aku nga travel meaning maybe aku nga drive. tapi skang tidak lagi coz aku da pakai bluetooth handsfree.
~ lau aku tak jawab call pas gado, meaning aku nga try nak tenangkan perasaan aku. bagi aku lebey bek senyap uat sementara waktu dari terus bakar perasaan marah 2.
~ maybe orang yang call 2 orang yang paling aku tak suke

3 sebab naper aku suke tulis blog

~ Kebusanan melanda pas mengadap keje kat opis
~ Lebey suke luahkan perasaan melalui tulisan daripada lisan samada perasaan happy or unhappy
~ suke tengok orang suke baca aper yang aku tulis

3 sebab naper aku kurang gemar g kenduri
~ lau kenduri kawen - kurang gemar nak jawab soklan2 seperti 'ko biler agi?' or 'biler nak makan nasik minyak ko pulak ni?' or 'ko nak tak aku kenalkan dengan si polan?'
~ takder member yang sebaya or teman yang boley gang ngan aku kat kenduri 2.hu3x
~ aku pemalu...hu3x

3 sebab naper aku rase aku patut masuk tido skg ni

~ anjing kat sebelah umah ni asik menyalak tak henti2 sejurus selepas mak & abang aku masuk dalam umah. hu3x
~ ade bunyi something yang tak dapat aku jelaskan ape or dari mane datangnye
~ mak aku da masuk tido & angah aku ley plak tengok tv kat dalam. cis! cam tau2 jerk.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++