My Nuffy

Monday, August 16, 2010

Hujung Minggu Saya Dan Si dia

ehsan dari encik google

Salam semua,
hari ni dah masuk hari yang ke 6 puasa kan.
Ada orang rasa cepat sangat waktu tu berlalu.
Ada pulak yang rasa waktu tu lambat sangat berjalan.
Tapi semalam saya rasa waktu tu cepat sangat berjalan.
Tak puas rasanya nak menghabiskan masa berdua dengan incik suami.

Semalam jugak barulah saya tengok incik suami dapat berehat sepuas-puasnya.
Manakan tidak, sejak hari pernikahan sampailah ke hari ini, masa berehatnya tersangatlah kurang.
Jadi semalam saya biarkan dia lena selena lenanya.

Walaupun tak ke mana-mana, saya sangat senang berdua dengan encik suami sahaja.
Ops lupa.
mak saya ada.
tapi mak saya jenis yang tak kisah dan memahami.
Kalau skami berdua bertapa kat dalam bilik mak saya takkan kacau.
Kecuali ada something yang dia perlukan.
So saya boleh buat apa saja dengan incik suami.
Tapi jangan risau.
Kami masih mampu mengawal diri dalam bulan puasa ni.
InsyaAllah.

Walaupun cuma menemani incik suami incik suami yang lena tidur sambil main game fashion, saya tetap gembira.
Yang penting dia ada dengan saya.
bukan dengan orang lain.
Saya masih mahu menikmati sisa-sisa bulan pertama perkahwinan kami.
Tanpa gangguan.
Tanpa halangan.
Saya nak jadi tamak sekejap.

Maka saya harap impian untuk duduk berdikari akan terlaksana.
Saya rasa saya dah bersedia.
Mungkin bukan dari segi kewangan tapi saya sudah siap untuk menggalas tanggungjawab sebagai seorang isteri.
InsyaAllah.
Biarlah kami rasa susahnya dari mula seandainya itu dapat mematangkan kami.

Yang penting saya dapat berdua dengannya.
Manis pahit sama dirasa.

Sekian.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++