My Nuffy

Wednesday, August 11, 2010

Sahur Pertama bersama encik suami

Gambar tanpa edit

Salam semua,
alhamdulillah hari ni merupakan hari pertama saya bersahur bersama encik suami.
Berkat bantuan mak saya yang tak putus-putus mengetuk pintu bilik kami sejak pukul 4.oo pagi lagi.
hehe.
Kalau ikutkan saya, pukul 5.oo pun sempat lagi kot?

Hari ni saya makan sikit je.
Tak ada selera sangat sekarang ni.
saya pun tak pasti kenapa.
Yang pasti, kalau letak setengah pinggan nasi pun belum tentu saya dapat habiskan.
Takkan lepas kawen badan saya nak mengecik balik kot?
Nanti tak pasal - pasal orang kata saya makan hati pulak.
Tak mau.
Tak mau.

petang nanti kami akan berbuka di Kuala Paya pulak.
Ada berbeku dengarnya.
Insyaallahla kalau tak ada aral melintang, sampailah kami kat sana nanti.

Sekarang dah pukul 5.3o pagi.
Kejap lagi masuklah waktu imsak.
Mata saya pulak dah stim semacam je ni.
Kalau saya baring lelap - lelapkan mata sekejap confem saya liat nak bangun kejap lagi ni.
Haihhhh....

Oklah.
Saya nak mengemas dulu ye.
nak cari baju untuk digosok and dibawa nanti.
Selamat bersahur semua.
Selamat menjalani ibadah puasa.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++