My Nuffy

Monday, August 16, 2010

Kecewanya.

Baru je nak kembang hidung dengan templete baru ni dah kena cut.
Tadi dek sebab terlampau excited dapat templete yang cantik ni
+
excited nak balik awal sebab incik suami yang jemput dalam hujan lebat tadi
saya main ambik je tanpa saya sedari ka atas tu ada gambar salib.
Owh menyesalnya sebab tak sedar dari awal.
Nasib baik incik suami yang sedar dulu dan tegur.
Kalau tidak tak tahulah saya.

Susah betul nak cari kulit untuk blog saya ni.
Kalau jumpa pun ada saja yang nak saya ubahkan.
Ni pun entah kali yang keberapa saya ubah dah.
Nak buat macam mana kan, saya seorang yang sangat cemburu melihat blog orang lain yang cantik molek.
Blog saya?
Hmmm... 

Apa pun mujurlah saya tersedar lebih awal.
Ingatkan malam ni boleh dah nak otter tapi mengantoklah pulak.
Incik suami pun dah lena tidur.
Saya pun nak join sekalilah!
Hehe.

Good Nite.

Sekian.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++