My Nuffy

Monday, August 30, 2010

Kenapa Strawberry Couple?



Aku tak pasti sejak bila aku mula sukakan strawberri tapi yang pastinya aku memang suka makan strawberri. Aku dapat idea nak guna nama strawberry couple ni masa kiteorang pergi bercuti 1 family ke CH. Aku dan incik suami sama-sama suka makan strawberri yang dicelup dengan coklat. kiteorang jugak suka jenjalan menjelajah kebun strawberri kat sane. So Teruslah tercetus idea nak letak nama Strawberri Couple ni.

Dan bagi aku pulak, hubungan aku dengan incik suami masa tu aku ibaratkan macam buah strawberri. Ada masanya buah strawberri ni manis sangat.... Ada masanya pulak buahnya terasa masam. Tapi manis ke masam ke kalau dicelup dengan coklat memang sodapppppppppp..... hehe.

Tulah alkisahnya macam mana aku boleh letak nama strawberry couple ni. Terpulanglah pada orang nak menilai erti disebalik nama strawberry couple ni.

Entry ni jugak bagi menjawab soalan dari notaami. Terima kasih kerana bertanya...:-)


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++