My Nuffy

Wednesday, August 18, 2010

Mia Memang Cute.

Salam semua.
Hari ni setelah puas saya mengskodeng encik google yang hensem, akhirnya berjaya juga saya dapatkan gambar Mia Sara @ amani ni.











Then kebanyakan blog yang saya terjah ada je cerita pasal dak Mia ni.
Eiii geram betul saya.
Cute sangat-sangat tau.

Kalau saya ada anak nanti...
Dah tentulah saya takkan taruk nama anak saya Mia Sara atau Amani.
Tapi saya nak muka baby saya sebijik macam Mia Sara ni.
Boleh?
Hehe.

 Hari tu masa Jom Heboh kat Melaka, saya gagahkan jugak nak pergi semata-mata nak tengok si Mia ni.
Sebab sebelum tu dia ada keluar dalam tv dengan si ganteng Fazreen Rafi.
Siap nyanyi lagu ni lagi tu.

'Aku Bukanlah superman.... Aku juga bisa nangis'

Tu yang teruja sangat nak pegi tu.
Tapi bila dah sampai sane tak dapat jugak nak tengok si mia ni sebab orang terlampau ramai kat booth tu.
Kecewanya.
Cuma dapat dengar suaranya saja.

Nasib baiklah incik suami yang memahami cepat-cepat snap gambar Mia dari jauh.
Tapi agak hampeh jugak sebab gambar blur.
Huhu.

Kebetulan masa tu Asyraf Muslim & Fazreen Rafi pun ada kat booth tu.
Sempat jugaklah bertentang mata dan berbalas senyuman dengan si Fazreen ni.
Sampai saya hampir-hampir terlupa yang saya not available lagi.
Cepat-cepat saya pegang lengan incik suami.
'abi, whatever pun sayang hanya cinta abi sorang ok!'
(dalam hati)
Kehkehkeh.

Sebenarnya saya nak upload gambar tu kat sini tapi tetiba hang pulak dia.
Huhu.
So layan jelah poster drama terbaru si Mia ni ye.
'Epilog Sorga Cinta'
Cuma satu je saya tak berkenan dalam drama ni.
Napelah si zizan Nin ni yang jadi heronya?
Takde ke hero yang muda sikit?
Mia dengan dia sesuai jadi anak dengan bapak je.
Huhu.
Apepun memang bestla tengok cerita ni.
So Layannzzzzz.

p/s: abi, nanti sayang nak baby muka macam mia ni ea!Hehe.(statement gatal)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++