My Nuffy

Friday, August 27, 2010

Semangat Raya.


Tiap-tiap tahun nilah aktiviti kiteorang kat pejabat ni. Gantung ketupat and kad raya plus lampu liplap-liplap. Macam biasalah, cek burn tukang anyamkan ketupat. Aku pulak tukang deco mana yang patut. Kak earna pulak menyumbangkan reben. Blur jugak memula tu nak deco macam mana. Yelah sejak dah bergelar isteri ni tahap ketidakkreatifan aku ni dah jadi tahap gaban. Hehe.



Disebabkan tugas aku adalah untuk mendeco so kenalah buat aksi panjat memanjat sekali. Nasib bekla tak jatoh tergolek ko. Kalau tidak menjawab aku kat incik suami.





Raya kali ni aku tak ambik cuti awal pun sebab incik suami pun masih bekerja 9hb tu. So adillah kan. 13hb tu pulak aku dah masuk keje balik. 15hb & 17hb baru aku amik cuti sebab 16hb tu cuti tersepit Hari Malaysia. So aku ada 5 hari nak rileks-rileks kat rumah. Kalau dapatla kan.....hehe.

Tahun ni tak tahu lagi nak buat open house ke tidak. Nak buat time keje, incik suami tak dapat join pulak nanti. Hmmm.... Tengoklah nanti ek!

Yang penting tahun ni adalah tahun pertama beraya as husband and wife. Banyak benda nak kena settlekan sebelum kiteorang boleh menarik nafas lega.

p/s : tengah tunggu incik suami gaji neh. Nak pow baju raye lagi selai + tudung + kasut raye. hehe.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++