My Nuffy

Friday, August 6, 2010

Lagi Gambar Kawen Telah DiUpload


Thanx to our photographers for the nice and beautiful pictures.

Malam tadi saya sempat jugak on9 kat FB sementara menemankan encik abi menonton tv.
Tak sangka cepat betul photographer saya tu uploadkan gambar kawen saya dekat FB.
Terkilan jugaklah sebab dia tak beritahu saya dulu sebelum gambar saya dimuat turun.
Yelah kan,
pengantin sendiri pun tertunggu - tunggu gambar kawennya nak siap.
Alih-alih orang lain senang-senang je dapat tengok.
Not fair hah?

Tapi apa boleh buat.
Mungkin dia tak terfikir aka hal ini sebab saya tengok mereka sangat teruja membuat kerja mereka.
Sampaikan kami ni pulak yang letih mengikutnya.

But the result memang gempak giler.
Muka saya yang mulanya nampak macam kusam dan tah apa-apa dah jadi sangat menarik dibuatnya.
dah tentu saya sangat suka buat memek muka.
Alhamdulillah.

Tak sia-sia sepupu saya, kak ita rekemenkan saya photographers kali ni.
photographers tu pulak sebenarnya menantu makcik saya.
Keciknya dunia...

Pada sesiapa yang berminat nak tengok hasil kerjanya bolehlah melawat ke FB saya.
Di sana ada beberapa keping lagi gambar telah diUpload.
Sila-silalah tengok ye.

Adios!


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++