My Nuffy

Monday, December 6, 2010

Ada Jin Ka?

Haha... Tajuk pun  meong hari ni... Memandangkan ari tu aku dah terlepas tarikh lawatan... so ari ni kenalah pegi check kat klinik.... Again! Huh...

Macam biaselah rutinye bile sampai2 je terus letak buku kat kaunter pendaftaran then p amik urine test... Untuk..... tengok kencing kotor ke x... Camtula kira2nye... Then tunggu jap sebelum die suh timbang... Bila timbang...Fuhhh... tak sangke berat aku naik mndadak ko! Dari 5o kg terus naik sampai 54 kg... Giler kentang...

Pastu check perut cikit... amik darah... test HIV.... perghhh... Rini sampai 2x jari aku kena cucuk... Mule2 test biase  tu.. dah elok2 aku nak lega terus nak meleleh air mate bile tau nak kena cucuk balik sebab die lupe yang aku belom buat HIV test...huhu.... Kejamla...

Then tanye2 cikit... Pastu die terangkan pasal susu ibu.... Ade je bende yang aku nak tanye... Yela... 1st time kan... kenalah banyak tanye... Pastu tu yang kena bebel sebab berat badan aku naik sampai 4 kilo tu.... Cehh...

Aku rase aku makan lagi sikit daripade biase... Cume semalam jelah makan terlebey sikit... Hehe... Camne tah boley naik sampai 4 kilo pulak... Ada jin ka? Haha... Tak pasal2 kena pegi check tekanan darah setiap 2 hari sekali... Adei....

Takpe2... baby punye pasal, mama tak kisah... Janji anak mama dalam ni selamat n sihat.... amin...

Nurse suruh lebeykan sayur n buah2an.... Kalau buah tu boleyla kot... sayur...... emmm.... untuk baby aku cube gaklah.... Hmmm... tak pasai2 mama kena makan sayur baby oiii....

Pastu aku dapat lagi sebeban ubat... huh... tambah loya anak tekak aku nengoknye... Hmmm... demi baby kan.... Moge die sihat & happy kat dalam tu...hehe...



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++