My Nuffy

Monday, December 6, 2010

Ahak! Maaf... Kau buat lawak ke?

Aku tak pastilah aku patut gelak ke tak... Yang pastinye nasihat die memang kelakar... Kelakar macam mane ko taw... Kelakar yang buat kalau boleh aku nak berguling... memang aku dah berguling dah mase tu... Haha...

Boleh pulak die tanye aku diet ke time aku peknen ni? Dalam hati aku berkate.... Gilo apo den nak berdiet time mengandung ni! Time buncit sesaje dulu bolehla nak diet2... Apola punyo soklan.... Goli ketiak den maso dongar soklan eh... Tapi kawan punyo pasal den sonyum yola... Kang lagi banyak hujah2 eh kang... maleh den nak dongar... Kok munasarawak takpo gak...

Nak den bengkeng an kang... Die cakap lagi banyak dari boroteh jagung... Sampai den nak mintak balik pun tak dapek... sudah eh die yang suh den balik sobab dah sonjo kato eh... Tak elok.... dio katolah... Yang dio tak bonti2 bercakap tu sapo suruh?

Tu yang den maleh tu kalau jumpo dio tu... Cakap macam professor serba tau... Montang2la dio lagi dulu beranak daripado den... Kok yo pun bagilah tips2 yang berguno sikit... Ayohai... maleh den nak cakap...

Sudah eh mao poi check kek klinik tadi borek den naik toghus pek kilo... Amik ko! Tu diet bonala tu...haha

Pehni lau ado lagi yang bagi nasihat @ soklan yang mengarut camtu memang bantai kono golak yo peh tu... Sendiri mau ingatla yo..

3 comments:

sHieRa cAkAp said...

aku nk buat soklan bodos jugak la! Macam mane ko ley peknen nih?! Habaq mai! Wakaka.. Bodoh x? bodoh x?

++Kerudung Ungu++ said...

ahak2.... sib bek soklan yg bodoh... nak aku ajar ke camner nak peknen? t aku tulis dlm entry aku hea...haha

sHieRa cAkAp said...

yea... jangan tak tulih!!!

++Jom Kita Tukar Link!++