My Nuffy

Thursday, December 9, 2010

Tergezutt aku...


Actually ini cerita pagi semalam...
Mase aku pegi beli sarapan kat taman belakang opis ni...
Lepas beli mihoon soto, nak p beli roti or biskut kat kedai runcit bawah tu...
Sebelom tu lalu kat 1 kedai buat roti ni...
Nampak roti gula yang kering tu kan...
Cam teringin je nak beli...
Then aku pun cepat2la pegi beli biskut n paper...
Belom sempat nak bayar, tetibe aku dengar orang terjerit-jerit kat kedai roti tu...
Berderau darah aku do...
Tuan kedai ni pulak terus je berlari p tengok...
Ade 3-4 orang perempuan kat dalam kedai runcit tu pun dah tergamam je muke memasing...
Then tak lame pastu pembantu kedai tu bagitau rupenye tangan anak toke kedai roti tu kot termasuk dalam mesin...
Adohaiii.... 
Entah macam manelah gaknye tu...
Dieorang kate tak putus... Cume tersepit je...
Isk3x
Terus terbantut aku nak membeli roti kat situ...
Then sekarang taktaula budak tu ape citer...
Mase aku pegi tadi tengok kedai tu tutup lagi...
Hmmm...
Budak2 sekarang lasaknya len macam kan!
Lagi ditegah... lagi dibuatnye...
Nak buek camno?

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++