My Nuffy

Wednesday, December 1, 2010

Apa Erti Best Friend?


Ape maksudnye best friend tu ye? Maksud yang sebenar-benarnye? Korang taw?Tolong bagitaw aku sket... Aku rase macam aku dah conpius dah ni...

Adekah best friend tu cume sorang je kat dunia ni? Kalau dah banyak2 tu bukan best friend... Betul ke? Jawablaaa....

Adekah best friend tu diukur pade berape banyak yang die ingat kat kite? Mcam mane kite nak ukur? Pakai pembaris? Ke nak pakai timbang?

Adekah best friend tu dikira pada berape banyak kali kite berhubung @ berjumpe dengan die? Kalau dah tak jumpe tu maknenye bukan best friend lagi dah ke?

Adakah best friend tu jugak dikira pada berape lame kite kenal die? Kalau baru kenal maknenye tak boleh jadi best friendla ye?

Adekah best friend ni ade mase kite susah je? kalau kite dah senang... kite tinggalkanlah die... tapi die tak pernah tinggalkan kite... Macam tu ke?

Sejak akhir2 ni aku jadi keliru dengan maksud best friend ni... Cik Puan shiera boleh tolong terangkan x?Hehe...

Kalau korang ade kawan baik sejak sekolah rendah kemudian 1 hari die berkahwen dan punya kehidupan die sendiri... Sampai 1 ketika die tak lagi menghubungi korang... Adakah korang akan terus putuskan hubungan korang dengan die?

1 comment:

sHieRa cAkAp said...

Ehem.. Ehem... Memandangkan ko bertanya.. Biarlah aku menjawab! tapi aku jawab kat blog ye! darr...

++Jom Kita Tukar Link!++