My Nuffy

Saturday, December 25, 2010

Dah Cakap Dah.

Perghh... Lame giler rasenye aku tak menulis! Kadang-kadang je aku datang menjenguk kat blog ni. Tag dari Diha pun tak sempat nak buat. sorila ye...Hehe... Ke bz an melande sejak demenjak ni. Datang opis pun dah tak berperasaan je dah rasenye.Since mak aku excident ni, tanggungjawab memasak, membasuh, mengemas sume tertanggung atas batu jemala patik. No objection! Sampaikan tadi tengah2 masak, aku rase macam nak pitam. Sudahnye hubby jugak yang tolong gorengkan ikan. Nak buat camno?

Bile tah akak2 aku yang pandai tu nak balik tah... Sorang dah kena dengan aku ritu... Tetiap ari nak telipon aku tanye aku masak ape. Aku punye sukelah nak masak ape pun. Yang penting sepanjang aku jaga mak ni, aku tak penah biarkan mak kelaparan or tinggalkan die sensorang sesaje de... Slamber je aku sound die. Die ingat aku ni hangswa sangat ke? Sampai sekarang xde tipun2 lagi dah. Amik ko! Nasib baiklah aku dapat hubby yang memahami. Walaupun die terpakse berulang alik dari rumah mak aku ke tempat kejenye yang jauh tu. TQ so much abi..:-)

Lepas ni sape yang banyak sangat komplain... sendiri mau ingatla ye!

Habis bab mak aku, ade benda yang terbuku dalam ati aku sejak semalam. Citer ni pasal orang lain tapi ade kene mengena jugakla dengan aku. Aku pernah komplain kat seseorang ni tapi die cakap aku yang tak paham. Sebab aku belom ade anak katanye? Tambah bile ada anak perempuan sorang je? Ye aku memang tak paham. Kau kate kau faham... Dah tu sekarang kau nak bengang pulak? Haiila nasib badan...

Bile aku bagi pandangan ke or cakap something ke die asyik cakap aku ni tak paham satu benda pun... Bile aku senyap je die komplain pulak tu...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++