My Nuffy

Saturday, December 18, 2010

Kepantangan Aku.

Geram betul aku! ei tak terkata geramnye... Aku ingatkan benda ni dah settle dah! Baru tadi kakak aku call bagitau yang laki pempuan yang langgar mak aku tu ade je semalam berlegar2 dekat depan rumah ni. Tak puas hatilah tu! Tak puas hati aku die tak tau! Dahla langgar mak aku... lagi mau banyak cakap!

Kalau aku ade semalam memang lagi teruk die kena sembur semalam! Selain daripada mulut kakak aku yang laser tu... Kalau ikutkan aku, memang aku suh je mak aku buat report. Pedulik ape aku... Kononnye die jelah yang betul... Ei ingat die sorang je yang tau undang2? Kalau tau undang2... takkan boleh potong belah kiri? Bodoh punya orang!

Mak aku ni pulak baik hati sangat! Malas nak banyak citer, sanggup ganti bumper keta si bodoh tu! Kalau aku ade mase tu memang aku takkan bagi mak aku ganti. Baik buat report je. Biar polis yang settle. Hati aku memang tengah panas je sekang ni. Kalau die berani nak buat report, aku pun akan bawak mak aku buat report! Ape nak jadi...jadilah... Die ingat die boleh buat sesuka hati die je? 1st thing yang aku nak buat sekarang ni ialah untuk ambik gambar sebagai bahan bukti. Yes! bahan bukti kalau2 diperlukan nanti. Lebam dan luka2 kat badan mak aku masih ade. Motor yang rosak tu pun masih ade kat dalam stor. Keadaan jalan / simpang tu pun aku akan amik gambarnye.

p/s : Patut x aku nak salahkan JKR sebab tak buat petak kuning kat situ?

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++