My Nuffy

Thursday, December 2, 2010

Rindu Nak Balik Rumah

Sejak demenjak ni aku and hubby aku asik berulang dari rumah mak aku atau mak mentua aku je... Kain baju pun dah banyak berangkut ke rumah mak mentua aku... Hubby aku punye kejelah tu... Aku suh amik almari tingkat tu je... dia bantai angkut kain baju sekali...

Hmmm... entah bilalah dapat duduk secara tetap kat rumah sendiri.... Asik berulang je tak best gak... Lau duk umah mak aku confirm hubby aku selalu lambat pegi keje punye... (kat umah mak die pun same...Huhu). Then dapat jugaklah aku sediakan bekal buat hubby aku...

Kalau kat rumah mentua aku... jarang kot sebab selera dieorang dengan selera aku berbeza.... Huhu... Almaklumlah n9 vs Johorian mane nak same tekaknye...Hehe. Tambahan pulak sejak berbadan dua ni... Selera aku lebih terarah pade masakan mak aku sendiri@ N9 punyo masakan. Len2 kureng...

Kalaulah kat rumah aku dah ade peti ais............. Dahla kedainye jauh nak mampos... Rase macam nak bukak je kedai kat depan rumah tu... Eiii entahla.... Nasib baiklah tu rumah mentua aku.... tak payah nak sewa2.... Kalau tak membazir je...

hmmm... harap2 tahun baru nanti aku dah duduk kat sane terus... tak payah nak berulang2 lagi... Penat ooo...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++