My Nuffy

Sunday, January 30, 2011

Gara-gara Gincu.


Hari tu aku ikut member-member opis aku shopping barang-barang mekap kat Kedai A ni. Entah macam mana, tergerak pulak hati nak mencuba gincu bibir keluaran terbaru Kedai A ni padahal aku memang ada sejarah pahit bila beli gincu bibir kat situ.

Hari pertama test pakai tak ada apa-apa berlaku. Hari kedua pakai, bibir aku dah start gatal-gatal dan rase macam ada bintik-bintik kecik kat bibir aku. Ya Allah gatalnya pulak jangan cakapla. Semalam pegi shopping pun aku tak pakai gincu. Nanti nampak menggerutu je macam kulit kodok ko! Bila dah start macam tu, apalagi... seriau aku sekejap. Kalau hubby dapat tau, mesti kena marah punya. Tulah nak melawa je kejenye...Huhu.

Hari ni pulak bibir aku dah mula kering menggerutu. Memang tak berani nak pakai apa-apa sebab takut jadi makin teruk. Sebelum-sebelum ni aku letak margerin. Alhamdulillah dalam 2-3 hari, bibir aku dah elok. Kejap lagi bolehla cube letak. Risau pulak aku. Nak mengadu kat hubby nanti dia bising. Huhu.... Dah tak dapat nak kiss2....Wakaka.




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++