My Nuffy

Wednesday, January 5, 2011

Siapa Duga.

Sejak akhir2 ni makin banyak pulak berita kemalangan yang aku dengar. Permulaan tahun baru yang kurang bagus barangkali. Hmm...

Sat tadi, member2 aku baru je lepas bertembung dengan kemalangan ngeri. Seorang perempuan dengan anaknye. Member aku cakap kepalanye hancur. Kemungkinan besar kena gilis. Anaknye tak diketahui nasibnye. Mase kawan2 aku lalu tempat tu, polis baru nak tutup mayat tu. Nampaklah macam mane keadaan mayat tu gaknye.

Nasib baik aku tak jadi nak ikut dieorang tadi. Kalau tak aku pulak yang pengsan nanti...

Teringat mase aku n mak aku excident kat roundabout tampin dulu... Sekitar tahun 2006... Mase tu aku baru dapat tawaran kerja gomen ni... Kononnye nak p buat urine test langsung masuk hospital terus. Nasib baik x cedera teruk mase tu. Cume kaki jela berparut sikit sebab tayar dah himpit kaki aku mase tu. Bila terkenangkan excident tadi, trauma betul rasenye. Kalaulah excident tadi berlaku pada aku dengan mak aku dulu... entahla ape nasib aku sekarang ni... Meroyan masuk hospital sakit jiwa kot!

Ei ngeri bila difikir2kan... Tu sebabla banyak kali aku pesan dengan hubby supaya lebih berhati2 bila bawak motor ke tempat keje. Dahla jauh.... Tak sanggup aku kalau ape2 jadi pada hubby aku...

p/s : hubby selalu tak percaye aku ade instinct istimewa....hehe.




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++