My Nuffy

Monday, January 3, 2011

Happy New Year everyone!


Happy New Year! Hehe... Dah 3 ari masuk tahun baru dah barulah aku terhegeh-hegeh nak buat en3 pasal New Year ni. Huh nak buat macam mane? Asal duduk je dah kena buat itu... buat ini... Sampai berat aku pun dah turun 1/2 kg td. Pastu aku ditimpa penyakit so so so pemalas!

Nak citer pasal new year ni pun bukannye ade citer sangat pun. Malam new year, aku n hubby dah lama terbongkang tido atas katil. Konon nak celebratelah gak sambil buat ayam panggang tetibe bila sebut 'ayam' je tekak dah rase mual. Langsung cancel!

Ape pun hujung tahun 2010 ade suka ade jugak duka. Pasal my mom excident... SKT... adoi! perit bila sebut tang SKT ni... Yang penting tahun 2010... Msia menang Piala Suzuki ok! Dah tentu jugak sekarang minat aku beralih pada KFCM (khairul Fahmi Che Mat). Haha... Boleh kejang otot hubby bila aku sebut pasal KFCM ni. Mana taknye terutama bila wife die merengek2 mintak beli baju bola tapi nak jersi penjaga gol punya. Ahak. Mana nak ade katenye. Ke die memang saje kate tak ade? Entahla labu...Hik2.

Last update pasal KFCM ni, baru tadi aku add kat belog awek die. Minat punye pasal kan. Jangan risau, aku masih lagi sedar diri yang aku dah jadi wife orang skang ni. Ahak. Ala minat je kan... Bukan luak pun. Hubby aku jelah kot risau kalau2 baby keluar nanti ade iras2 KFCM pulak. Mate sepet cam  mat japang. Haha. kenkadang sampai aku pandang hubby aku pun nampak muke die ade iras2 KFCM tapi tak sampai ati nak cakap. Kalau aku cakap mesti die cakap KFCM tu yang iras die sebab die lahir dulu daripada KFCM tu. Boleh?Hehe...

Ok tutup citer bab KFCM ni dulu ye. Next time kalau ade mase kite citer lagi. Pasal tahun 2010... banyak benda nak share n rewind balik tapi malasla. Nak buat ape kiter bukak citer yang lepas2 kan! Biarlah semua tu berlalu bagai debu.

Tahun 2011 pulak tak sah kalau tak citer pasal azam kan! Aku pun cuma tahun ni blur skit bab azam ni. Tak pikir sangat pun sebenarnye. Aku lebih banyak pikirkan pasal keje, hubby n baby dalam perut ni. Tahun 2011 aku berazam nak dapatkan markah SKT 90%. Taknak lagi dapat markah hampeh. Orang suruh aku bercakap, ha! sekarang aku akan mula banyak cakap. kalau dapat markah rendah lagi taktaula aku nak bercakap stail ape lagi. Pasni nak buat keje kaw2. Sampai kuantiti kerja aku sampai tahap maksimum n bos aku tak complain lagi. Hehe.Tambahan pulak tahun ni aku bakal cuti panjang. Tak jadi nak ambik cuti 3 bulan tu. Kalau aku ambik cuti 3 bulan bertambah kurangla kuantiti keje aku nanti. Rugi owh...

Ni bukan statement gile kuase ke ape ok! Just tak puas ati je dengan tahap pencapaian aku tahun 2010 lepas. Orang nak kate aku poyo ke hape lantaklah. Ade aku kesah?

Then tahun ni aku nak start kumpul2kan harta n duit untuk keperluan baby nanti. Hubby pun aku dah warning awal2 supaya jangan gatal2 nak tukar2 keje lagi. Penat owh nak survive. Tambahan pulak bila dah ade baby nanti. Azam tahun baru jugak, nak duduk rumah kat HCB tu. Kesian dah berbulan2 terbiar. Duduk rumah sendiri selesa sikit.

Yang lain2 tu ai update later k. InsyaAllah lepas roadtax n others prob settle, kiteorang akan start ronda2 balik. Wuhu... Dah lame tak p jenjalan owh... windu sangat. Sementara baby lom kuar ni kan. Tu pun ai akan update ok!:-)

So happy new year sekali lagi! :-)

p/s : tak sampai ati nak letak gambar KFCM kat dalam en3 ni... nanti hubby terkecik ati...hik3x.




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++