My Nuffy

Sunday, January 30, 2011

Hujan.


Hari ni hari ke 7 kot hujan tak berhenti. Ada yang syok tido. Ada jugak yang langsung tak lena tido dibuatnya. Mana taknya, takut kalau banjir time2 tengah syok tido tu terus kena hanyut dek air. Wah sadis de... Pagi tadi masa hubby pegi keje pun hujan tak henti-henti langsung sampaila la ni. Aku tengah dok risau hubby je ni. Takut tempat keje die banjir je ni. Confirmla die tak lepas nak balik nanti. Yang paling aku risaukan viva kesayangan aku tu. Janganla ditimpa apa-apa musibah lagi.

Baru kejap tadi, helikopter berpusu-pusu ke arah tempat keje hubby. Dekat sangat pulak bunyinya tu. macam seinci je dari atas bumbung rumah ni. Mungkin keadaan makin teruk. Hubby sms tadi pun kata hampir 50% kawasan tempat keje die dah lumpuh. Aduh bertambahla risau aku. Tak senang duduk aku dibuatnya. Esok ada checkup kat klinik pulak tu. Hubby akan hantar aku dulu macam biasa, pastu baru die akan pegi keje. Kalau lepasla... Kalau tak bolehla rileks-rileks kat rumah...Hehe.

Adoi, makin lebat pulak ujan ni.....




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++