My Nuffy

Sunday, January 23, 2011

Oh Rindunya.


Hari ni Hubby nak balik. Yeeaaayyyyy!!!! Seronoknye... :-) Dah rindu sangat  sama my hubby. Asalnya hubby dapat tiket Cepat Exspress pukul 9.3o mlm tapi aku cari inisiatif lain. Aku cari tiket on9 kat transnasional. Alhamdulillah, lepas macam-macam masalah aku tempuh malam tadi akhirnya berjaya jugak aku booking tiket pukul 6.3o petang untuk hubby. Lega rasanya.

Semalam masa kat kampung, makcik aku bawak mak pegi berurut kat sorang makcik ni. Umurnya sebaya mak je. Alhamdulillah sekarang ni kaki mak dah kurang bengkaknya. Mungkin aku akan bawak mak pegi berurut lagi sekali nanti. Makcik tu ada tanya aku dah mengandung berapa bulan. Bila aku bagitau yang aku baru mengandung 4 bulan, dia macam tak percaya. Katanya perut aku nampak besar. Hehe... Mana tak besarnya, asyik makan je. Dia agak baby dalam perut ni baby gurl. Hmm... ramai gak yang teka baby gurl tapi aku dan hubby tak kisah pun asalkan baby ni sihat, sempurna akal dan fizikalnya cukupla. Hubby pun pernah cakap dulu, kalau anak sulung dia nak gurl.

Kebetulan makcik urut tu ada cucu lelaki umur dalam setahun lebih. Comel sangat. Dia cepat mesra pulak dengan aku. Orang kata kalau baby boy mesra dengan perempuan mengandung maknanya perempuan tu nak dapat baby gurl. Betul ke? :-) Apa-apa jelah kan!

Hubby sendiri dah siap-siap pilih nama baby gurl dia. Yang penting kat pangkal nama baby mesti ada nama Aisy. Maksudnya kemakmuran hidup / kemewahan. InsyaAllah baby ni membawa rezeki yang melimpah ruah hendaknya. Rasanya sekarang dah boleh beli sikit-sikit barang keperluan baby. Kejap lagi aku nak sediakan senarai semaknya. Taknak nanti berlebih-lebihan pulak. Hari Sabtu / Ahad mungkin hubby dapat cuti. bolehla pegi shopping barang-barang baby. Yeay!

Dah pukul 11.3o rupanya. Aku tak mandi lagi ni... Hehe. Owh baru aku teringat, hubby suruh aku cuci kereta tapi aku tak sempat lagi nak cuci. Agak-agak hantar car wash je boleh tak?Hehe...




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++