My Nuffy

Tuesday, January 4, 2011

Thanx Dik!

Malam tadi mase tengah lepak2 dengan hubby, MIL aku bagi satu bungkusan plastik. TErgezut gak aku... Dalam ati ni dokla gedebak gedebuk suspen ape bende dalam plastik tu. Bila aku bukak, aku tengok ade macam kain cotton kat dalam plastik tu. Belum sempat aku nak bukak abis, MIL aku pecah rahsia... Rupanye SIL aku hadiahkan baju peknen kat aku... Ingatkan ape bendela tadi... Hehe.


Aku sendiri pun tak terpikir lagi nak beli baju peknen ni. Bukan tak excited cuma nak cari yang berkenan kat jiwa raga ni payah sikit. Dah godek2 kat FB tapi xde gak jumpe yang idaman kalbuku. Hubby awal2 lagi dah buget gaji die nanti memang nak belikan cume tak tau nak cri kat mane. Maybe p carik kat Jusco Melaka kot.

Baju baby pun xde beli lagi. Pun bukan sebab tak excited cume bahagian kewangan belum meluluskan buget untuk 2011 ni...hehe. Lagipun aku nak tunggu kalau ade sale nanti baru beli. Setakat ni aku cume sparekan 1 set baju baby dengan kasut yang aku cakap ritu tu je. set baju tu pun beli standby nak bagi pada member2 opis yang dah melahirkan p asik tertinggal je kat HCB tu. Then bila dah peknen ni nampak gayanye gune sendiri jelah.

Anyway thanx again to my SIL ye! Kire 1st give jugakla ni...hehe.




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++