My Nuffy

Tuesday, January 18, 2011

Mengidam Kundang Mude.

Buah kundang (internet)

Dah berminggu-minggu aku mencari tapi tak jugak jumpa. Entah pelosok mana lagi yang nak aku redah untuk mencari buah kundang yang aku idamkan ni. Sampai kat dalam FB pun aku dah war2kan kot2 ade yang terjumpa buah ni. Dari sumber yang aku dapat, sekarang ni bukan musim buah kendang ni... Mungkin 2-3 bulan lagi baru ade. Tapi manala tau kan... Ade pulak yang sesat sebijik dua... 

Kalau mula-mula dulu mengidam jugak tapi tak teruk macam yang satu ni. Dulu mengidam, ari ni x dapat, esok dah lupe dah. Tapi buah kundang ni... selalu buat aku terliur je setiapkali teringat. Mana tah nak cari. Jeruk kundang mungkin ada tapi tak sama. Nak call abang aku kat kelantan sane tak pastilah die ada kat rumah ke tak sekarang ni. Sekarang kan musim banjir kat sane... Kalau cakap dengan kak Ani mungkin dia akan carikkan sebab aku kan kesayangan die...hehe.

Hmm... Nak tunggu dua tiga bulan lagi sampai musim die parahla... Kalau ada yang tau kat mana ada kundang ni boleyla roger2 ai ok. Nanti ai belanje orait!



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++