My Nuffy

Monday, August 24, 2009

.:1st Day Pose:.


22 0g0s 2009
1 ramadhan 1430 hijrah.

awal pagi agi mak da kejutkan aku.
baru jer nak mimpi best2.
pas sahur tak tid0.
tunggu punye tunggu beliau mesej takde.
geram aiiii....
mesti da terlelap r 2!
huh.
sudahnya aku pun menyambung balik mimpi indah malamnye.
mimpi apeR?
adela...
he3x

baru jer nak lelap, mak da geruh aku.
emmm....
malasnye nak bangunnnnnn...
mak ajak g pasar & jemput my dear nephew kat bt 6.
jumper mak & ayahanda kat pasar.

pastu sempat plak aku g Senggamat 2.
shopping pra raye.
mak teringin sangat nak beli langsir.
kaye mak aku...
hua3x.
saper nak jahit tah.
aku?
uat kuih leyla.
nak suh jahit, aku takut aku jahit jadi baju raye t.
hua3x.

petang aku gerak g semban plak.
aku ader exam.
last paper.
bahasa kebangsaan A.
0bjektif.
huahuahua.
gelak2x
susah siot.
sebel0m pegi, beliau datang umah nak jumper katenye.
muke sedey je.
macam aku nak g africa selatan plak.
hu2.
[kite pun windu jugak bee sayang...:-(]
p nak uat camner.
lau ley kite nak angk0t sx beliau g semban.
letak dalam beg!
hua2x.

part yang paling best bler beliau dengan rela hati nak kejutkan aku bangun sahur.
tiap2 ari plak 2.
dulu aku jer yang rajin kejutkan 0rang bangun sahur.
ni terbalik r plak.
tapi bagus jugak.
sekurang2 nye aku tau beliau bangun sahur.
isau aku bab beliau ader gastrik yang agak teruk.
so hopefully beliau dapat menjalani ibadah pose ni dengan sempurna.

~amin~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++