My Nuffy

Thursday, August 13, 2009

.:Apa Ada Pada Jerawat?:.


.:Q : asal banyak sangat jerawat awak skung ni? sejak bercinta ni...:.
.:aku?:.
.:uat muker tak berdose sambil aku usik pipi aku:.
.:cisss:.
.:nak cover pun tak sempat:.
.:uhuk3x:.
.:aper kene mengena dengan bercinta plak ni?:.
.:dah benda alah 2 nak tumbuh:.
.:nak uat camner????!!!:.
.:da 2 ley plak tanye petua kat aku:.
.:perli r 2!:.
.:huh:.
.:pastu sorang agi dok tanye bende yang same:.
.:Q : asal muka ko banyak jerawat ni? kot yer pun putus cinta...:.
.:????????!!!!!:.
.:bler mase plak aku putus cinta ni????!!!:.
.:mengong betui saper yang tanyer cam2!:.
.:aper kene mengena plak ngan putus cinta tah:.
.:dilamun cinta adalah...:.
.:hik3x:.
.:ketara sangat ker jerawat aku ni weh?:.
.:cube r korang teliti pics aku kat atas 2...:.
.:teruk sangat ea?:.
.:adohai...:.
.:ase2nye emosi aku stabil jerk:.
.:nak kate brangan...:.
.:aku ase tak sempat pun nak brangan:.
.:bz memanjang:.
.:termasuk r bz ber'blogging':.
.:kung3x:.
.:puas da aku dok tenyeh jerawat aku ni ngan oxy10:.
.:tak jugak surut2 nampaknyer:.
.:eihhhhhh:.
.:camner ni????!!!:.
.:dengan ape agi aku nak tenyeh jerawat aku nih????!!!:.
.:adohaiiiii:.
.:helpppppp:.
.::.

2 comments:

everybodynme said...

wei.. aku x nmpk pun kewujudan jerawat tuh!

Kerudung Ungu said...

memang sje bg tak baper nampk kewujudan jerawat 2... maluuuuuuu....
huk3x

++Jom Kita Tukar Link!++