My Nuffy

Monday, August 17, 2009

.:1st DaY r0mAnTiKa @ ChEraTiNg:.


.:asal pujin? malu ea....:.

.:My beloved bakal mother-in-law & brother-in-law...hik3x. jangan mare ea...:.


.:2 family berkelah di tepi jalan RnR Muadzam:.



.:Pemandangan di hadapan Lis Na Ree Resort:.


.:p0sing ala - ala sopan depan kolam renang:.



.:relax jap pas berendam... juk r...:.


.:Faris my future brother-in-law:.



.:dulu malu2... skg lagi malu...kung3x:.


.:special pose ready nak terjun kolam same2:.



.:sesi ke-2 berendam & posing kat tepi pantai plak:.


.:basah kuyup:.


.:I Luv U 4ver bee sayang!!!!!!:.


.:romantika @ pantai Cherating:.

15/08/2009
Rancangan asal kiteorang nak g melake coz beliau sangatla teruja nak g men Gocart kat Ayer Keroh & aku plak teruja nak g prashopping raye. he3x...Tapi last minit beliau bagitau yang beliau nak ajak aku join da family ke Cherating plak.
aku macam malas jerk nak join coz aku ingat nak g amik modul kat semban tapi dah beliau beria2 nak aku ikut gak... kenala aku g. ciap mintak izin kat mak aiii 2...2 pun pas usha mak nasik goreng kampung!
hua3x
penat lawan bowling tak ilang agi da travel lagi plak. pic bowling tak masukkan agi coz tadi aku carik2 nak edit x jumper r plak. hu3x
upsss... luper plak. kiteorang g Cherating ni anjuran wanita Umno area umah beliau. Mak beliau r ni. konvoi lebey kurang 6-7 bijik keta.
so yang g... ayahanda... mak.... faris [bukan faris hilton ea :-p]... beliau n aku sendrik. kebetulan ayahanda demam mase nak bertolak 2 so beliaula yang kene drive all da way ke sane n balik.
aku nak tulun drive??? takkan dibaginye de...
aku kan kuat merungut maser tengah drive...
:-p
dalam kul 2 lebey kiteorang sampai kat Lis Na Ree Resort p dieorang lom ciap kemas agi coz orang yang sebelomnye 2 kuar lewat plak so kite0rang lepak2 jerla kat depan kolam renang 2.
beliau da geram jer nak berendam time panas2 2. tak sempat2 nak letak barang.
aku tak excited sangat pun bab aku bukan pandai berenang.
kambing takut air!
hua3x
tensen jer beliau nak ajau aku berenang.
beliau pun 1... ajau aku gaye expert. ne ley ikut.
ciap uat cam2 posing agi.
buring kat kolam... kiteorang p plak kat pantai. nak amik pic yang cantik2 kat situ. dalam pale otak ni cam2 idea nak posing p bler da sampai situ posing cam budak tadikala plak.
malu2 jer.
anyway petang 2 romantik sangat2...
ase cam g honeymoon r plak...
alamak!
terlebey suda...
:-)
sriesly r aku tak pandai nak posing cute2 ni bab t muke aku jadi pelik...
hua2x
so posing2 ayu jerla gamaknye...
ayu ker????!
hi3x
banyak gak ambik gamba p taruk kat sini ane yang sesuai jerk.
yang tak sesuai aiii simpan ek...
he3x
malam ader berbeku p pic kat camera beliau.
so da ader t baru kite masukkan ea...
sekian
wassalam...
:-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++