My Nuffy

Thursday, August 27, 2009

.:tiba - tiba:.

Jamal Abdillah

Sepi Seorang Perindu

Bilaku rindu padamu
Terasa kuatnya cintaku
Terbangkit resah terpandang wajahmu
Bertambahlah kasih sayangku

Sesaat kau tak ku pandang
Terasa sepinya jiwaku
Tertunggu aku hadirnya dirimu
Walaupun sekelip mata

Betapa sepinya hidup seorang perindu
Dihanyut oleh keresahan
Rindu hatiku tak jemu padamu
Selagi kau masih ku cinta

Biar apa pun yang memisahkan
Namun ku tetap menyintaimu
Selagi hidup belum berakhir
Selagi itu ku merinduimu

Ku seorang perindu sepi
Tak jemu ku terus menanti


mase aku nga drive balik td tiba - tiba lagu ni kuar kat radio.
senikatanya sangat2 menyentuh perasaan aku waktu ni.
terase basah je da kelopak mate ni.
p tak nangis pun.
just teringatkan something...

hujung minggu yang lepas betul2 mencemaskan aku.
sungguhpun aku pernah berhadapan situasi macam 2 p kali ni aku betul2 isau.
tak sanggup asenye melihat orang yang aku sayang menderita macam 2 skali.
abi...
sayang sangat kat abi...
apa pun sayang sanggup uat asalkan abi sentiasa sihat.
sungguh...
ke JB pun sayang sanggup.
hu3x.

sal that pers0n.
sayang akui yang sayang jugak ase cemburu seperti mana b cemburukan sayang
coz cemburu 2 kan tanda sayang?
:-)
cuma sayang tak mau tunjukkan perasaan cemburu 2
berlebih - lebihan.
cukuplah apa yang kita dah alamai sebelom ni.
tak perlulah sakit 2 dibalas dengan kesakitan.
lau antara kita betul2 ikhlas & jujur dalam perhubungan,
pasti masalah ni akan selesai.
sayang milik b.
&
b milik sayang.
sayang tak sabar menantikan hari bahagia kita 3 tahun agi.
insyaAllah.
lambat atau cepat.
lau memang da JODOH tak ke mana kan...
yang penting doa & tawakal.
&
lalui hari2 yang mendatang dengan penuh kasih sayang.

p/s : aku akui lately aku cam mengabaikan kawan2 aku. im so sorry guys. hope i manage 2 fix my schedule. eh betul ke aku tulis ni?huk3x.




2 comments:

qasehlaura said...

owang dalam syok bercinta...
arap2 xadew apew2 halangan ubungan percintaan akak..lau adew pun tabah la adapi nyer k....

Kerudung Ungu said...

insyaAllah...
thanx za...
hopefully everything gonna b okeh!
hope za pun happy2 slalu k.
luv 2 c ur smile....
:-)

++Jom Kita Tukar Link!++