My Nuffy

Monday, August 17, 2009

.:2nd DaY rOmAnTiKa @ ChErAtInG:.

.:anak beranak men snuker pas solat subuh...kung2x. x padan ngan demam ayahanda ni:.

.:dok posing sambil tunggu matahari terbit:.


.:thanx B sayang:.


.:rendam kaki jerk...:.


.:saat yang ditunggu - tunggu:.


.:so nice & romantik:.

.:sambung lek ajar aku men snuker...hik3x:.


.:cian ayahanda:.


.:minum petang sebelom gerak balik:.


.:my beloved future mother-in-law... InsyaAllah:.
16/08/2009
2nd day honeym00n... eh2x pasan tol.
he3x
mase borak2 malam 2 sebelom kena panggil tido, aku terpikir 1 idea yang aku ase cam romantik gak r kan.
iaitu tengok matahari terbit same2.
so aku pun bagitau r kat beliau ni.
beliau kate ok!
so pas s0lat subuh, kiteorang pun kuar g kat pantai.
mase 2 da terang da pun.
yang len2 masih lena diulit mimpi gaknyer.
lame gak kiteorang tunggu matahari nak timbul.
so sementara nak tunggu 2 kiteorang sempat gakla pose sket2.
tak banyak pun amik pic coz ase muker aku cam pelik jerk.
hua2x
biler kiteorang nampak jerk matahari terbit dari celah2 awan terus kiteorang terpegun.
Subahanallah...
hebatnya ciptaan Allah.
puas gak aku carik angle yang cantik2.
hopefully ok r.
beliau teringin beno nak mandi laut p aku xmo.
fobia aku tengok obor2 yang terdampar kat tepi pantai semalam.
so beliau p andi kat kolam jerla.
aku plak amik part kat bahagian pempuan.
t0l0ng2 ciapkan bekpas.
sambil 2 aku pratikan beliau nga sr0n0k andi kolam.
aku teng0k beliau pandang aku cam tak puas ati plak.
pehal plak r 2...
takkan t0l0ng mak pun salah?
steady agi... padahal hati da dupdap2 da.
da ciap bekpas, aku nak g andi p beliau nga andi so aku tunggu r kat tangga.
lame gak sebelom beliau kuar tanpa senyum & pesan meninggalkan aku kat situ.
aku uat muker slamber cam mase aku melatah depan mak.
malu aiii...
hu3x
mak ajak makan p aku kate aku nak andi dulu.
padahal aku nga pelik ngan sikap beliau yang tibe2 jerk.
aku bagi mesej tak balas2.
ni sume r ni.
buley bikin beta nangis...
hu3x
baru jer nak g andi, beliau datang ajak aku bekfas same.
aku taknak bab aku nak andi dulu.
p die berkeras gak nak aku bekfas same ngan die.
isy...
degil tol r beliau ni.
naper tah.
last2 beliau ngalah.
so pas andi aku bergegas carik beliau nak bekpas same.
upernye beliau sambong men snuker.
so aku join mak bekpas.
uat muker toyer jerk.
senyum2 kambing.
ati nga panas ni mak...
hu3x
pas bekpas beliau ajak aku g jenjalan.
beliau nak carik cap p carik punye carik...
1 kedai pun payah nak jumper.
sudahnyer kiteorang singgah kat 1 kedai kat pantai Balok ni.
beli souvinior sket.
tak tau nak beli aper pun.
beli baju yang same untok kiteorang.
aku beli tshirt untuk mak.
nak carik adiah betday sheera p tak jumper pulak.
'Happy Belated Betday my Dear Sheeera'
he3x
aiii banjer u karaoke jerla ek.
eh... pose kan????!!!
hik3x
aiii banjer berbuka & sahurla t ek...
:-)
beliau plak tetibe jerk cam anje2 kucing mase nak balik 2.
conpius acik.
panjang agi nak citer p malas r..
aku nak balik!
lapar da ni bab tengahari tak mam aper pun...
hu3x
esok nak pose!
okla...
daaa....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++