My Nuffy

Sunday, August 23, 2009

" bee love sayang"

Aku....
tetap macam yang korang kenal dulu...
simple n slim river he2....
but....
aku bukan aku yang dulu....
perubahan yang ketara pada aku....
cuma 1 insan ni saje yang mampu transform kan aku....
liza....
terime kasih sayang....
sudi terima bee....
sudi menemani bee... and everything kite uat same2...
romantik sangat2....
lagi2 kat cherating ri2...
sampaikan mak pun cakap kite dah kene gam kan he2....
hmmmm cam xcaye jer kan.....
namun mue itu ketentuan Allah....
Kite tak dipertemukan kat Tioman....
but kite disatukan kat PDKG....
hubungan yang bee dan sayang bina ni hubungan
yang datang dari diri yang ikhlas yang mahukan sedikit cinta dan kasih sayang.....
penerimaan dari kedua belah pihak pun sangat positif....
sayang..... bee ikhlas bersama sayang....
kejujuran bee pada sayang tak boleh disanggah lagi...
kasih dan sayang bee pada sayang tak pernah luntur walau pun...
ade ombak dan badai yang cuba menguji....
bee akui...
kekadang bee tertekan dengan dugaan yang datang.....
namun ade satu kuasa yang menjaga benteng cinta kita...
air mata yang jatuh dari kelopak mate ikhlas insan bernama sayang
menambahkan lagi kekuatan hubungan ini....
sayang.....
dengan bersaksikan pancaindera siber...
bee menyintai sayang seumur hidup bee... tiada dua....
hanya sayang yang berada dalam hati bee....
b love u sayang......

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++