My Nuffy

Friday, August 21, 2009

.:aLkiSaH pAgI yAnG LaMbAt:.





abi...
ari ni kite lewat g kejela.
dekat 10 - 15 min kite sangkut kat tengah jalan.
hu3x
ni sume gara2 askare2 yang teruja nak uat latihan perang kat tempat awam.
uat kat tepi jalan.
pagi2 buta plak 2.
'tak tau ker kite da lambat nak g keje!'
eihhhhh...
geram betul kite.
sangat2la geram.
mase kite lalu kat jambatan 2 ase nak t0lak jer askare 2 masuk dalam sungai.
astaga...
geram je tengok dieorang monggok kat tepi jalan 2.
uat muke tak bersalah je.
benci3x.
kite mesej abi.
upernye abi pun lambat g kolej.
kunci keta ilang.
eihhhhh...
camner ley ilang tah?
jin noty sorok ea?
hu3x
abi jangan marah2 tau.
kite same2 lambat rini.
he3x
kite ciap amik gamba agi biler kejadian 2 berlaku.
jadi bahan bukti nape kite lambat ari ni.
ase cam tak bersalah jerk masuk keje lambat rini.
kan3x.
tak kisahla.
memang kite tak salah pun.
askare 2 yang salah!
kan3x

1 comment:

qasehlaura said...

kt pun tersangkut gak kat c2...
sib naik moto...
sempat la mengurat aska kat tepi2 2...xtahu owang bengang ngok diew...time2 la nak traning...
cube la buat tahun depan ker.....

++Jom Kita Tukar Link!++