My Nuffy

Thursday, August 20, 2009

.:TrEnD kE nAk SeLaMaT?:.


.:2nd day pakai mask:.


.:pengikut setia...kung3x:.


.:ikut jugak tu:.


alkisahnya lepas je aku start kai mask, die0rang ni pun amik inisiatif nak pakai mask jugak.
alhamdulillah.
walaupun ader jugak sore2 gatal yang perli kite0rang.
p kite0rang peduli aper kan?
suker kite0rang r nak kai ker idak.
k0rang yang tak nak kai udah ler.
ader aku kesah?
gamaknyer...

memang r ajal maut 2 di tangan Tuhan kan...
p takkan kite nak serah diri bulat2 jer kan?
bak kate pepatah
mencegah itu lebey bek dari mengubati.
betul x?

abi!
aku sangat yakin beliau tak pakai mask g kolej kan?????!!!!!
huh!

by da way...
ader cite disebalik tudung ungu 2 yang aku nak st0rykan.
actually tudung 2 my future mother-in-law yang t0l0ng pilihkan mase kat Cherating ri2.
beria2 die t0l0ng pakaikan & gayakan skali kat aku.

laula aku ley rakam saat2 2...
indahnyer...
tak taula beliau tengok ke tak adegan 2.
p yang pasti aku memang terharula maser 2.
terus aku pegang tudung 2 tak lepas2.

& die jugak berjaya mempengaruhi aku untuk membeli 4 helai lagi tudung jenis cam2.
hu3x
pandai sungguh!

beliau aper lagi...
geleng pale jela tengok aku ngan mak shopping tudung sakan.
siap ngan perli agi!
x bek tau...
huk3x

aku tak pakai pun sume tudung 2.
2 daripadanya aku bagi mak aiii kat umah ni.
ow luper nak beli 1 untuk t0k mak...
xperla...
t za carik yang len untuk t0k mak ea...
:-)

Bee sayang jangan jelez tau lau sayang plak rampas takhta Bee jadi cucu kesayangan t0k mak!
he3x

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++