My Nuffy

Wednesday, August 26, 2009

.:Miz My ChiLdrEn:.


okeh!
cheer up dear!
oleh kerana kat opis xley nak bukak internet agi so aku balas dendam uat 3 entry sx rini!
hu3x
sib bek kat umah ley gune.
naper tah opis kedekut aku 2.
pas je aku alih pc aku ri2 terus xley gune da.
ader wayar putus or secara rasminye dieorang blok internet aku?
owh.
kejamla kalau begitu.
orang len pun gune internet gak.
nak kai broadband beliau x bagi.
hu3x
so kai jerla aper yang ader ni.
awal pagi tadi my sis yg sengal 2 call just nak bagitau die ada anta pics kat no aku.
luper plak yang aku tak bagi die no baru aku 2.
hu3x.
kecik ati nye pasal.
p terubat gak kecik ati 2 biler aku dapat pic yang die send kat aku 2.
pics anak2 aiii yang dikasihi.

my beatiful daughter
>Shahmina<


my cute baby
>Shara<


my handsome boy
>Oden<


rindu sangat kat dieorang.
emmmm....
abiiii....
rindula....
:-)
gosh!
x sabar nak jumper dieorang agi!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++