My Nuffy

Tuesday, August 4, 2009

.:ReZeKi:.

st0ry
*
2day no pictor2 ea. ;-p
Alhamdulillah... rini customer yang datang tak ramai so leyla aku rileks jap & uat en3 ni. Emm... tadi tibe2 je aku rase sayu semacam biler teringatkan beliau. cepat je kelopak mata aku ni basah dek airmata. jangan wisau... beliau tidaklah ada membuat apa2 kesalahan atau mendatangkan pertengkaran di antara kami. no fighting bak kate ayahanda. ;-p
cume semalam beliau bagitau yang pelan landskap beliau telah terpilih & beliau telah dilamar untuk bekerja di sebuah syarikat pas belajar nanti kat JB. Alhamdulillah... ;-) rezki beliau murah nampaknya. Jauh memangla jauh... tapi demi mase depan beliau, aku redha... Peluang bukan datang selalu so aku rase beliau tak patut nak lepaskan peluang 2. impian beliau untuk membuka syarikat arkitek aku sokong sepenuhnya tapi biarlah beliau timba pengalaman yang secukupnya dulu. sekali lagi kelopak mata aku basah dek genangan airmata. airmata syukur...;-)
entah naper cepat sangat airmata aku ni bergenang lau dengan beliau ni. tambah2 biler ngah gado2 manje n aku renung mata beliau. sah2 tumpah airmata aku. mengada2 benar plak aku ni ye.:-p
hasrat beliau untuk merasmikan hubungan kami sebelum berangkat ke JB masih lagi dalam fikiran. banyak perkara yang perlu ditimbangkan. aku tak mahu kami terlalu mengikut perasaan & terburu dalam membuat keputusan. banyak risikonya biler berjauhan ni tambah pulak usia hubungan kami belum pun mencecah setahun. bukan tak percaya tapi lumrah hidup manusia terlalu banyak dugaan yang perlu ditempuhi. banyak pihak & hati yang perlu dijaga. duduk dekat ni pun da banyak dugaannya inikan pulak jauh kan? :-)
hope kami sama2 tabah menghadapinya. yang aku tak buley bla, mak aku tiap2 ari dok tanya pasal beliau. ader je topiknye. suka sangatla mak ngan beliau 2 ea????!!! :-p tambah plak beliau sangatla berbudi bahasa orangnya & tak segan nak panggil mak aku 'mak'. punyala bangga mak biler kenalkan beliau kat sepupu & makcik aku ri2. hu3x. suke makla hei... jangan lebeykan beliau daripada adik sudah!:-p kang adik majuk cam ri2 kang taula...hik3x
doa2kanlah yang baik2 ea...
~amin~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++