My Nuffy

Wednesday, August 12, 2009

.:2nd ExaM:.

.:ha2x:.
.:jangan terkejut tengok pics ni ye:.
.:kate g exam p ader kat UBend plak ea:.
.:ni mase da ondaway balik dari exam:.
.:dieorang singgah mam kat situ:.
.:aku plak ngah pose:.
.:so aku dokla syok sensorang amik pics sendiri:.
.:orang tak ramai pun:.
.:p nyamuk banyak!:.
.:abes aku kene geget dek nyamuk2 durjana 2:.
.:lame da tak g UBend ni:.
.:citer sal exam ni:.
.:aku punyala slamber dok jerk tak bawak buku & stationary:.
.:siap pinjam stationary kat PTG:.
.:orang len sume de wak buku:.
.:tak sempat nak amik kat opis pun:.
.:coz dah lame tak masuk opis:.
.:aku start exam dari rabu lepas:.
.:hu3x:.
.:tawakal jerla:.
.:bak kate bang Zul, anggap jela exam kali ni macam percubaan jerk:.
.:tak lulus die ley tolong anta agi:.
.:kung3x:.
.:xperla:.
.:ader banyak mase agi kan:.
.:lau lulus t cam pelik jerla plak kan:.
.:yela orang len merengkeh2 bawak buku:.
.:aku jerk berlenggang2 kangkung datang exam:.
.:next time aku akan pastikan yang aku sedia dulu baru amik exam:.
.:chayuk!!!!:.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++