My Nuffy

Thursday, August 13, 2009

.:apa erti kawan:.

"Kawan... apa erti sayang
Jika hati tak senang
Kawan... apa erti kasih
Jika kau tersalah pilih"

tiba2 aku teringat lagu ni.
'kawan' by ruhil.
dalam dunia yang penuh dengan persaingan ni...
susahnya kita nak anggap seseorang 2 kawan...
i mean sahabat...
orang yang sentiasa di sisi kita waktu kita susah @ memerlukannya...
orang yang tersenyum saat kita berjaya...
orang yang same bersedih saat kita berduka...
orang yang berani menegur setiap kesalahan kita...
orang yang membangkitkan semangat kita tatkala kita terjatuh...
aku suka berkawan...
tak kisahla dengan saper2 pun...
baik lelaki maupun perempuan...
mungkin bagi sesetengah orang, kawan baik 2 cume sorang...
tapi aku ade lebey dari sorang kawan baik...
bumblebee
shira
kekzam
kecik
rhodie
nurul
maaf lau nama anda tak tersenarai dalam list ni
tapi itu tak bermakna anda bukan sahabat saya..
cume setiap orang yang aku sebutkan kat atas merupakan penyimpan mohor2 besar rahsia aku...
n i share almost everything dengan dieorang...
aku percayakan mereka...
dieorang sangat2 membantu aku di saat aku kesusahan...
aku jugak ada
kakak2 yang banyak membantu aku selama ni...
terima kasih banyak2...
hanya Allah sajalah yang bisa membalas budi kalian...
pada sume best friend aku...
aku mintak maaf banyak2 lau ader salah & silap aku pada korang...
maaf jugak kalau korang merase aku mengabaikan korang sejak demenjak ni...
i luv u all...
luv bee lebey sketla...
hek3x
aperpun..
aku tetap liza yang korang kenal...
sedia membantu bila2 masa...
punya telinga untuk mendengar rintihan korang...
insyaAllah...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++