My Nuffy

Tuesday, August 18, 2009

.:I LuV u... U LuV mE x????!!:.

.:1st day gune mask:.

Alhamdulillah hari ni aku meneruskan lagi pose ganti
sementara mase masih ader...
he3x
2la... dulu suke dok tangguh2.
terberhenti jap update blog bab terkejut nengok akhil & wahida da kawen????!!!!
mak aiii...
nak kesiankan ex wife akhil ke nak kesiankan wahida?
kesiankan wahida kot...
huk3x
okeh2x
sambung balik en3 ni.
ari ni aku teringin bebeno kai mask.
naper tah.
[takut mul0t ucuk ea....huk3x]
actually semalam ader customer yang datang pakai mask ni.
nampak pun cam tak sihat jerk.
isau gak.
yela... duk kat kaunter ni lagi tinggi risikonyer.
so start ari ni...
aku tekad nak pakai mask mase g keje.
korang nak kate aku p0yo katela...
xm0 aku kena benda alah babi khinzir ni...
bee sayang!
jangan luper pakai mask pas ni tau!
Bee luv sayang kan????!!!
chewah...
ciap ugut 2...
no tapi2 ea...
he2x
[cam garang jerk kan!]
peringatan tanda sayang ma...
eiii...
tak sabar2 nak tunggu petang ni.
apetah kejutan beliau.
nak kate betday aku lambat agi.
adiah betday die pun aku tak uat agi.
isy...
aper ek?
:-)
pandai plak nak uat2 serprise bagai...
eiii...
romantiknyela plak beliau ni.
aku jugak yang kayu.
tak reti2...
huk3x.
p aper yang penting petang ni aku nak g P.A.S.A.R!
cam lame je dah tak g pasar
kan bee???!!!
:-)
esok pagi pasar rabu.
khamis plak pasar malam kat taman yayasan.
jumaat pasar malam kat Gemencheh.
sabtu pulak pasar pagi kat cni.
ahad kat rompin...
eii...
baper banyak pasar da...
hik3x
aper pun...
make sure korang kai la mask 2 biler g tempat2 cam2.
lau korang tak sayangkan orang sekeliling korang...
korang sayangila diri korang sendrik.
pesanan penaja : INGATLAH ORANG TERSAYANG & APER YANG PENTING? PAKAI MASK 2LAAAAAA!!!!!!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++