My Nuffy

Thursday, March 4, 2010

Sambungan 1st day kat Cameron Highlands

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Laparnya... Kuaci dah sepeket abis dah ni. Sementara tunggu Encik Abi aku tu balik dari Segamat, aku nak sambung entry pasal CH semalamlah. Mintak - mintaklah beliau balik bawak kepsi.... Fuh3x.... Heeeee.....
Okeyla semalam sampai mane ek? Hmmm.... hengat - hengat lupalah acik. Owh pasal tido membungkang tu kan kan kan? Ok bukan kiteorang yang membungkang tapi jiran bilik atas kiteorang yang membungkang! huahuahua.... (tak nak ngaku tu!)

So lepas je dapat rest dalam sejam dua gitu (aku lebih sikit kot) kiteorang pun siap - siap pulak nak ronda - ronda pasar malam yang famos amos kat situ. Tak jauh pun dari tempat kiteorang menginap tu.

Masa ni kiteorang makan dulu sebelum pegi pasar malam.
Faris nak makan kfc tapi aku nak makan nasik
so Faris kenalah bagi can kat kakak ipar die yang kiut miut ni kan
hehehe
tapi malamnya makan kfc jugak akhirnya


shopping baju
semua dapat 2 helai sorang
x dapat nak belikan untuk yang kat rumah sebab xde budjet
sape suh tak hikut
huhuhu



strawberry coklat
memang sedap giler! Rasa tak puas nak makan.

alololo manjenye cik kiah

Faris... posing baek punya...
selera makan boleh tahan tapi bab berjalan serender...

Balik hotel masing - masing muka letih je. Faris leka main game kat dalam laptop. Cik Kiah pulak mengadap tv. Encik Abi ajak keluar berdua saja ke cactus point. Apalagi, aku on jela. Tak puas nak manja - manja. Hehehe... Sowiela ye tahap kegatalan aku makin menengkat - nengkat sejak demenjak ni.

jadi kanak - kanak ribena sekejap

Encik Abi pun sama

Encik abi yang tak puas berjalan


A cup of strawberry
yummy - yummy

sibuk memilih kaktus
Encik Abi nak tolong jagakan

Dekat senja jugaklah baru kiteorang balik hotel. Tu pun Encik Abi macam tak puas je nak berjalan lagi. Ingat nak beli sikit serbinior tuk fmily and dak opis tapi tak tau nak belikan apa. Next timela hea korang. Tunggula aku pergi melancong kat tempat lain plak lepas ni.


Malamnya aku awal - awal lagi dah serender. Masa Encik Abi beli kfc and makan ramai - ramai kat dalam bilik, aku masih lagi mamai. Boleh pulak aku terus makan nugget tak basuh muka pun padahal masa faris bangun and terus nak makan aku suruh dia basuh muka dulu. Hikhikhik. Apa punya kakak iparlah aku ni.

Lepas makan aku terus sambung tidur semula... Krohhh... krohhhh... (Encik Abi kata aku ngorok masa tidur! Cis malu mak...)

Cerita esoknya kite sambung next entry ye! kejap lagi nak balik dah. Encik Abi baik hati nak hantar aku balik hari ni. Meaning Encik Abi akan jemput aku esok pagi nak pergi kerja tapi sebelum balik aku kena belikan tanah hitam untuk Cik Kiah dulu. Dah bising dia sebab dah 2x aku lupa nak belikan tanah tu.

okeylah sambung lepas aku sampai rumah nanti ye!
daaaaa.....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++