My Nuffy

Thursday, March 18, 2010

Sedey siot....



Lirik Terakhir - Mahkota Band:

Untuk terakhir kali
Ku ingin bertemu
Memelukmu
Menjagamu
Meski aku tak akan pernah
Bisa lagi melihatmu
Cinta ini takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan

Kerna hati ini tak mungkin bersatu
Menjalani cinta ini
Meski aku
Takkan pernah
Bisa lagi melihat mu
Cinta ini
Takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan
Meski aku takkan pernah bisa lagi
Melihat mu
Cinta ini
Takkan hilang
Sampai mati kan ku simpan

Aku rasa macam pernah dengar lagu ni tapi tak pasti kat mana tapi yang membuatkan aku giler bangat dengan lagu ni sejak aku bukak blog Cik Wanie yang comey lote tu. Menusuk ke kalbu rasanya lagu ni. Nak kata ada kena mengena tak jugak kot. Teringat balaks lame????!!! Owh noooo..... No kenang - kenang ok!
Sekarang kan dah ada Encik Abi... Ding ding!!!! :-)
 
Anyway thanx to Cik Wanie yang sudi bagi info tentang lagu ni... :-)
 
Since semalam aku asik dok bukak lagu ni je kat pc aku ni sampai kak erna kata "dah macam makan dadahlah pulak asik bukak lagu ni je..." Hehe.... Sowiela kak... Za ni kalau dah suka and minat satu benda tu, tu jelah yang za akan hadap selalu (macam Encik Abi) sampai dah muak nanti. Tapi jarang kot...
 
Dengan encik Abi buat masa ni tak muak lagi kot.... Hahaha..... Dia tak ada je aku muak tak tau nak buat apa. Kalau boleh nak 24 jam je dengan beliau. kalaulah boleh kan.... Almaklumlah perasaan orang nak naik pelamin kot???! Hik3x...
 
Anyway lagu ni buat aku betul - betul sentap.... Jiwa rasa macam sensitip sesangat... Terhengat - hengat kat Encik Abi. Apalah dia tengah buat sekarang.... dah makan ke die.... Dah kahwen nanti macam manalah kehidupan kiteorang kan.... entah die akan prihatin dengan aku lagi ke tak....
 
hmmmmm........
 

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++