My Nuffy

Tuesday, May 4, 2010

iklan : skin relief Gel 200% Aloe vera

Skin Relief Gel 200% Aloe Vera


Code: 98523 60ml

Truly nature's first aid for all in the family. This multi-purpose gel contains 200% Active Aloe™ to deliver DOUBLE the potency of fresh aloe. It's the perfect treatment for everyday skin aggressions such as minor cuts and burns, topical itching, insect bites, rashes, abrasions, dry, chapped and peeling skin, and even mouth ulcers and minor gum problems.


Actually aku dah beli aloe gel ni dari kak earna sejak minggu lepas lagi tapi tak sempat nak pakai. Satu lagi aku belikan untuk encik abi coz aku tengok muka dia makin teruk. Jerawat merata - rata. 1st day aku pakaikan kat muka encik abi dah mula nampakkan kesan. Ini bukan cerita tipu taw. Ini betul - betul kenyataan.... Kalau tak percaya nanti tunjukkan testimonialnya k!

Mula - mula kat muka encik abi ni banyak sangat jerawat yang kecik - kecik tu. Ala orang panggil apa tu.... jerawat nasi? Ha! geram jugak aku tengok tapi aku tak suka nak picit - picitkan benda alah tu. So hari tu dia balik, aku tenyehkanla aloe gel ni kat muka beliau. tak lama lepas tu aku tengok jerawat beliau makin mengecut and kering.

So hari ni aku pulak yang try. nak tengoklah jugakkan.... coz aku sendiri tau khasiat aloe vera ni. Nak pegi ambik sendiri pokok aloe vera tu pastu tenyeh kat muka haruslah aku malas. Mula - mula sekali aku tenyeh kat jerawat tepi kening aku. Semalam rasa macam sakit je bila tersentuh kat area tu tapi bila aku sapu je gel tu tadi terus rasa sejuk and jerawat tu rasa macam mengecut. Sekarang dah tak sakit lagi dah!

Selain tu aku sapu jugak kat jari aku yang kena macam cagu ke hape. Ala yang kulit kat jari tu mengelupas tu.... Sakitnya kalau kena dengan makanan pedas or benda masam, limau etc. Tapi tadi aku sapu sikit je, pastu aku tengok kulit tu dah bertaut balik and dah tak rasa sakit lagi! sries!

yang parut apa semua tu aku belum tengok lagilah keberkesanannya... Coz aku baru try hari ni kan... Tapi yang part jerawat and cagu tu memang diyakini! Alhamdulillah la.... Tak rugi aku paksa kak earna jualkan gel tu kat aku hari tu. hehe....

Yang penting kita kena yakin!

So pada sesiapa yang ada masalah kulit ke apa ke.... bolehla cuba aloe vera gel ni... InsyaAllah.... :-)

2 comments:

sHieRa cAkAp said...

Za, mane nk dapat bioglo tu? aku carik kat watson dok ade...

Unknown said...

boleh cri kat cosway.. sbb die brand cosway

++Jom Kita Tukar Link!++