My Nuffy

Monday, May 17, 2010

Selamat hari Ibu

Ok aku tau hari ibu dah lepas tapi baru hari ni aku nak wish.... hehe. Bukan melupakan cuma tahun ni maleh nak celebrate beria - ria pun. Wah statement merajuk gitu. Yelah.... Last year aku beria - rialah belikan kek.... hp baru.... tapi macam tak dihargai je.... So down sangat mase tu.... Nak nangis pun ada.... Huhu....

Ok fine aku tahu aku tak patut merajuk dengan mak sendiri kan! Tapi tak kira! nak merajuk jugak!

So tahun ni takde celebrate apa - apa pun even she mention about it banyak kali jugakla tapi aku buat derk je. Nanti dia kata aku membazir lagi....

Huhu....

Tapi nama pun aku kan..... tak sampai hati pun tengok dia tak dihargai....  So masa kat Kluang hari tu aku hadiahkan jugak pada dia wallet. Walaupun tak mahal tapi jadilah daripada tak ada. Kang dia kata aku membazir lagi..... (salah ke seorang anak membazir untuk mak die?????!) anak - anak dia yang lain pun entah ingat tah tidak - ok anak dia yang kat sabah ada hantar sms ucap selamat hari ibu ( Bengong! Ingat mak ko tu pandai baca sms ko????!) Memangla aku boleh tolong bacakan tapi agak - agakla... ade ke hantar sms je? Tipun jela.... Takkan tak mampu kot?????!

Ok! taknak komplain banyak - banyak coz aku tengah bercakap pasal anak kesayangan dia! Tapi yang peliknya bila aku cakap nak pindah Kluang bila dah nikah nanti terus dia buat cerita sedih. Hmmm.... Taknak ke dia merasa duduk kat sabah sane? or suruh anak dia yang kat Terengganu tu jaga?

Bukanlah nak mengungkit ke apa.... Aku tahu tanggungjawab aku kena jaga dia... Aku tak pernah kesah pun coz kalau tidak mungkin dah lama aku ikut jejak abang n kakak - kakak aku semua duduk jauh. Ni aku masih lagi stay kat sini hanya sebab dia..... Bukan sebab nak rebut harta ke hapa.... Tak minat pun....

Aku tau aku selalu tak dengar cakap dia n aku tak tahu kenapa since aku mula ada hubungan yang serius ni dia jadi lain sangat.... Kadang - kadang aku rasa dia macam dah tak sayang aku lagi.... kadang - kadang aku rasa macam hubungan kiteorang dah renggang sikit.....

Hmmm... apapun hopefully semuanya akan baik semula.... I luv her very much.....

Selamat hari Ibu buat Mak (Rapiah).........



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++