My Nuffy

Monday, May 24, 2010

Kad Kawen pilihan Me and Encik Abi





Me and encik abi dah pun buat keputusan yang mana satu kad kawen pilihan kiteorang. Dua yang pertama tu adalah pilihan aku and dua yang terakhir tu adalah pilihan encik abi sendiri. Hmmm....

Aku suka yang merah tu coz nampak ceria and meriah. Pilihan enci abi pun ok jugak coz lain daripada lain. Nampak comel and moden.

Kalau encik abi dah berkenan dengan kad tu aku ikut je. lagipun aku cuma menguruskannya. Bayaran adalah ditanggung sepenuhnya oleh beliau... hehe....

Hopefully boleh setkan tarikhnya coz takut nanti orang tu tak terima sebab dah suntuk sangat. Tu belum booking photographer lagi tu. Aduhai......

Dah ada calon cuma nak dapatkan greenlite dari encik abi je ni.... encik abi pun dah tengok hasil kerja photographer tu. Kalau beliau 'on', terus booking! hehe...
2 bulan ni kenalah rush sikit buat persiapan. Taku dalam masa terdekat ni jadi pulak kan.... Isy Mulalah pening je pale....

Hopefully semuanya berjalan dengan lancar..... :-)




3 comments:

adayinmylife said...

Aku suke yg abi ko pilih! Len dr yg len... Nice but dlm mase same ade ckit2 hepi kanak2 nye style... AKu suke! Woit! Lom g pat nak bank in kan wit ko kan??? Org nak kawin mesti nak gune banyak duit... Takpe2 t sepantas kilat kan ku bank in kan!

Mr & Mrs Architect CuTe said...

huh ko memang! hehe....
ha ko comfirm x dtg t ni? Aku nk bg kain nnt. ko kena jadi org penanggah aku... haha...

adayinmylife said...

Hahaha.. Ampun.. Bile ek kuri ko?? Ala.. aku nak tunggu kad baru ase cam orang pentng jer.. Wakakaka~~~~~~ Baju?? Aku suke baju free... Mau ajo!

++Jom Kita Tukar Link!++